სამუშაო გამოცდილება
ტრენერი - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 04.2010 - დღემდე
მოვალეობები: პედაგოგთა გადამზადება და საგაკვეთილო პროცესების
ინოვაციური მეთოდებით
გამდიდრების ხელშეწყობა, პროექტული სწავლების მეთოდების დანერგვა და ქოუჩინგი.
პედაგოგი
- თბილისის
108-ე საჯარო სკოლა - დღემდე (პედაგოგად მუშაობის
გამოცდილება 15 წელი)
დღემდე
მოვალეობები: კომპიუტერული პროგრამების სწავლება, კომპ. ტექნიკის უზრუნველყოფა, მონაცემთა ბაზებთან მუშაობა,
პედაგოგთა ხელშეწყობა საგაკვეთილო პროცესის ინტეგრირებისას.
ტექნიკური რედაქტორი - გამომცემლობა,
,,საარი“ 04.2004 - 06.2008;
მოვალეობები: ჟურნალ-გაზეთების, წიგნების რედაქტირება და მომზადება-დაკაბადონება
მენეჯერი - IFCD-ქველმოქმედების განვითარების საერთაშორისო ფონდი,
04.2002 -
05.2003;
მოვალეობები: კომპიუტერული კურსების მენეჯერი-პროგრამების შესწავლა
პედაგოგი - საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი, 06.2001 -
05.2007;
მოვალეობები: კომპიუტერული პროგრამების პედაგოგი
და პარალელურად კომპ. კურსების მენეჯერი;
მენეჯერი - შპს ,,სამყარo”
05.1998 - 05.2000;
მოვალეობები: კომპიუტერული პროგრამების შესწავლა
პედაგოგი: - წარმოების ავტომატიზაციის პედაგოგი, 96 ტექნიკური
კოლეჯი, 09.1989 –
08.1998
მოვალეობები: წარმოების
ავტომატიზაციის საგნის
სწავლება
ენები
ქართული (მეტყველება: ძალიან კარგი,
წერა: ძალიან
კარგი)
რუსული (მეტყველება: ძალიან
კარგი, წერა: ძალიან კკარგი)
ინგლისური
(მეტყველება: დამაკმაყოფილებელი, წერა: დამაკმაყოფილებელი)
ტრენინგები, სხვა მიღწევები
INTEL EDUCATION
და მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი,
03.2014-03.2014
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 02.2014-02.2014
,,შებრუნებული საკლასო ოთახი“;
INTEL TRANSFORMING LEARNING და მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი, 07.2013-07.2013
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 07.2013-07.2013 ვიდეო როგორც სასწავლო
რესურსი -სერტიფიკატი
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების
სამინისტრო , MICROSOFT,
06.2013-
06.2013
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 06.2013-06.2013 ტრენინგი ,,Edmodo“; ვირტუალური საკლასო ოთახი
INTEL LEARNING SERIES და მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 06.2012-06.2012
INTEL LEARNING SERIES და მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 05.2011-05.2011
ნაშრომები, პუბლიკაციები
საგანმანათლებლო
ტექნოლოგიების ციფრული რესურსების
პორტალი, 04.2014 ინტერაქტიული სავარჯიშოების შექმნა
www.LearningApps.org
-ის გამოყენებით, , ატვირთული ფაილი
დამატებითი
ინფორმაცია
·
2011წლიდან დღემდე ვატარებდი ტრენინგებს:
·
1:1 ელექტრონული სწავლების დანერგვა სკოლაში;
·
ქოუჩინგი სასწავლო პროცესის
პროგრესის ხელშეწყობისათვის.
·
პროექტებით სწავლება; (INTEL-ის მიერ შემუშავებული ტრენინგ მოდული)
·
შებრუნებული საკლასო ოთახი;
გავლილი მაქვს
შემდეგი ტრენინგები:
2014 წლის მარტი - შებრუნებული საკლაო ოთახის მეთოდიკა, ტრეინინგ კურსის მოდულის განხილვა, მომზადება. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
2013 წლის სექტემბერი -2014 წლის მარტი - პროექტზე
დაფუძნებული სწავლება, ტრეინინგ-
კურსის მოდულის განილვა მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, და Intel -ი
2012 წლის მაისი 1:1 ელექტრონული სწავლების დანერგვა სკოლაში -
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
2012 წლის მარტი - ელექტრონული სწავლების დანერგვა სკოლებში - მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
2012 წლის იანვარი - კლასის
მართვის თეორიები
- მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
2011 წლის ნოემბერი – დეკემბერი დაწყებითი კლასების პედაგოგების ქოუჩინგის
(კონსულტირების) მეთოდიკა 1:1 ელექტრონულ სწავლებასთან დაკავშირებით
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
2011 წლის მაისი - 1:1 ელექტრონული სწავლების ტრეინინგ კურსი
Intel–ის
საგანმანათლებლო სივრცე
2011 წლის აპრილი
- ისტ გამოყენება სასწავლო პროცესში
კურსი
მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
-ქოუჩი (დაწყებითი კლასების მასწავლებლების
კონსულტანტი);
ვატარებდი ტრენინგებს მიმართულებით: „1-1 ელექტრონული სწავლება“; „შებრუნებული
საკლასო ოთახი“; „პროექტზე დაფუძნებული სწვალება“
2014 წლის მარტი შებრუნებული საკლაო ოთახის მეთოდიკა, ტრეინინგ კურსის მოდულის განხილვა, მომზადება. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
ვიყავი აგრეთვე
წიგნების შექმნისას -ქართული, როგორც მეორე ენა არაქართულენოვანი სკოლებისათვის (დაწყებითი კლასები)- ტექნიკური რედაქტორი და აქტიური მონაწილე.(ვმუშაობდი მარნეულის მე-2 საჯარო
სკოლაში)
დამატებითი დოკუმენტები
No comments:
Post a Comment